onsdag 21 november 2007

work



Sitter på jobbet och "jobbar".


Svarar i telefonen när det ringer (sitter i en växel/reception) så jag gör ju mitt jobb,
men större delen av tiden sitter jag vid daaaaatan eller läser boken (för tillfället Spökflickan av Torey Hayden)(aasbra).


En sak som jag missar heela tiden är att jag ska säga "jag kopplar varsågod" när jag kopplar men jag kan inte låta bli att säga "jag kopplar var god dröj". vet inte varför, men det är så mycket skönare att säga det. Liksom.



En annan lite rolig sak är att 163 poliser har föreläsning inne i Aulan med Bert Karlsson.


Jag undrar SÅ vad de talar om. Liksom.

(det är 70-talsBertan på bilden)


...just 'cause you feel it, doesn't mean it's there
..
..
..
..
..we are accidents waiting waiting to happen

Inga kommentarer: