onsdag 21 november 2007

sitter.och.somnar.


Varför kan man inte somna i tid när man måste?

:är på jobbet och är så trött så trött.

Kom 2 min försent också så jag hann inte hämta kaffe.

Får vänta med kaffet tills 09.45 när det är fika-rast.


mm.. fika-rast.


!

Jag har ju snus. mm.


Nu gick skärmsläckaren på på den datorn som tar emot samtal.

Det betyder att ingen har ringt på 20 min.

Det är skönt.. jag är så trött att jag knappt orkar låta glad.

bläää.

kaffe snart.

jag är inte ens sugen på det, vill bara bli pigg.


Var på Du Levande igår, den var väldigt bra. Fin och rolig.

Hängde med min vän på skaraskolscen-fest sedan .

Det var kul men jag var nervös. Kände ingen, hade träffat några.

Kändes konstigt att stå och prata med någon om göteborg och tråkiga jobb ena stunden,

och i nästa kommer någon och frågar om vad serien som han var med i hette.

Snapphanar hette den. Sedan hade han varit med i Linas Kvällsbok och Sandor/Ida också.

Ovanlig och trevlig situation. Fast jag kände mig lite utanför.. Alla kände ju varandra jätte-väl utom jag. Alla höll på med teater utom jag. (Alla var mer eller mindre berusade utom jag)


jupspiduisiadk.


nu är det kafferast jättesnart.

Inga kommentarer: