måndag 1 juni 2009

Festival, festival taktu mér


Jag har varit på festival, S!esta hette den.
Det var gött uttav helvette. Jag hade inte tid att se jättemånga band, men några blev det iallafall..
Inget som är så himla värt att kommentera här, förutom kanske Phoenix, dom var väldigt tajta.
Sen var Parken mycket bättre än dom var förra året också. Mycket bättre.

Det bästa på festivalen var att träffa så mycket folk som jag inte har sett på typ ett år.. Det var väldigt fint. Sen var det ju självklart som vanligt gött att träffa folk man aldrig träffat förut också =)

Annars är jag fortfarande inte helt nöjd över att inte vara på Island, men så kan det vara.. Jag får försöka skärpa mig bara och fatta att man får gå vidare ibland, det ska väl inte vara så svårt?

Nu ska jag åka på semester i Växjö, det blir gött!

Inga kommentarer: